UAH
  • EUR
  • USD
Бажання
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Шоломы модуляри, трансформери, Flip-Up

Сортування:
за популярністю спочатку дешевше за назвою
Відображення:

Мотошолом типу модуляр є певним компромісом між закритим шоломом-інтегралом і відритими моделями з окулярами. Цей тип мотошоломів володіє як їх плюсами, так і мінусами. Модуляр зручно використовувати і при їзді в місті, і при тривалих поїздках на великі відстані.

Шолом-трансформер дозволяє заходити на заправку, не знімаючи шолома, з комфортом спілкуватися з місцевими жителями, уточнюючи у них дорогу, а також відмінно підходить кур'єрам і дозволяє не знімати шолом при кожній доставці товару, а просто відкривати його. Моделі з відкривючимся підборіддям можуть бути більш комфортними в спеку, адже такий шолом можна відкрити і забезпечити хорошу вентиляцію на малій швидкості, на приклад в пробці або тягучці. Звичайно, такий функціонал сказується негативно на безпеці і шумоізоляції, а також на вазі шолома. При падінні шолом гасить удар, а значить деформується, саме в такий момент механізм підборіддя може не витримати і відкритися. Обов'язково перевіряйте вподобану модель по тесту SHARP, там вказується наскільки ймовірним є відкривання підборіддя при аварії.

Ну гучність шолома впливають додаткові щілини між підборіддям і оболочкою шолома, а також ускладнений механізм ущільнення візору. За рахунок наявності сонцезахисних окулярів, додаткових механізмів і збільшеною нижньою частиною шолома, модуляр є більш важкими і погано обтічним на швидкості. Тільки деякі дорогі моделі можуть зрівнятися і, в деяких рідкісних випадках, навіть перевершити за своїми якостями хороший інтеграл.

Виробники вдаються до різних хитрощів для зниження ваги, наприклад, Lazer Monaco EVO 2.0 виготовлений з вуглеволокна і не має сонцезахисних окулярів, ця модель важить лише 1350 грам - рівно стільки ж, скільки важить хороший композитний закритий шолом. Але, здавалося б, що ж робити без сонцезахисних окулярів в тривалій поїздці? Бельгійці все продумали, вони з заводу ставлять на шолом фотохромний визор, який автоматично затемнюється на сонці всього за хвилину і стає прозорим так само швидко, при заїзді в тінь.

Для кращої шумоізоляції, виробники виготовляють комір на шоломі складної форми, який буде щільно охоплювати шию і ізолювати голову від шуму і задування вітру. Але, як радять, не тільки лікарі, а й досвідчені мотоциклісти, найкраще використовувати спеціальні мотоберуші. Вони мають звуковий фільтр, який відсікає зайві шуми від дороги і вітру, це дозволяє знизити шумове навантаження до рекомендованої межі в 85дБ, а також зробити поїздку значно комфортніше і менш стомлюючої. Беруші значно економлять ваш бюджет на покупку шолома, адже вони коштують 600-900грн і роблять бюджетний шолом помітно тихіше, прирівнюючи його до топових моделей, які вартують в кілька разів більше.

Модуляр надасть Вам значно більше свободи і зручності ніж закритий шолом, але знехтує безпекою, аеродинамікою та шумністю, в разі, якщо Ви не готові заплатити достатньо. Якщо можете дозволити собі мотошолом за ціною малокубатурного китайського мотоциклу- можете спокійно обирати модуляр без втрати безпеки і комфорту. Ми ж, у свою чергу, постараємося зформувати свій асортимент таким чином, що б Ви платили менше, а отримували значно більше!

Вгору