Чи є гарантія на товар?

Згідно чинного законодавства, покупець має право повернути чи обміняти товар протягом 14днів за умови збереження товарного вигляду, мається на увазі збереження стану нового (цілі бірки, наклейки, немає слідів використання, забруднень і так далі). Стосовно гарантійних випадків, поломок чи виявлених недоліків після покупки, ви можете звернутися до нас за вирішенням проблеми. Ми підтримуємо гарантійний срок від виробника, тобто якщо на коробці чи сайті заявлено, що гарантія на шолом 2 роки, то ми можемо звертатися до виробника за вирішенням Вашого питання. Якщо на товар гарантії немає, товар не брендовий чи таке непередбачено, ми вирішуємо питання індивідуально, чисто по людськи, задля підтримування репутації.

Що таке гарантія від виробника?

Всі бренди надають заводську гарантію на свою продукцію, в залежності від виду товару та бренду терміни бувають різні. Наприклад, дешевші шоломи мають 2роки, дорожчі зазвичай 5років. На текстильні вироби типу курток чи штанів, захисту гарантія є рідко, так як зазвичай пошкодження спричиняються падіннями, неправильним використанням, природнім зносом ресурсу під час експлуатації або невиявленим браком. Перчатки, шкарпетки, нижня білизна обміну чи гарантії не підлягають. В разі виявлення браку, Ви звертаєтеся до нас, ми розбираємося в чому причина і звертаємося до виробника. Виробник робить заміну або прозводить ремонт товару. Таким же чином усуваються поломки товару протягом гарантійного терміну, ремонт у випадку признання недоліків конструкції і так далі. Детальніше умови гарантії можна почитати в інструкції чи сайті виробника. Природній знос не є причиною гарантійного випадку, вся продукція зношується з часом, міняти кросові рукавички раз в сезон це норма, в професійному використанні це може бути й раз на місяць.

Чи є гарантія на шолом?

На китайські ноу нейм бренди, копії іменитих брендів, чи інші китайські несертифіковані шоломи гарантії немає, тому ми не займаємося продажем такого. Бюджетніші бренди мають 2 роки гарантії, дорожчі шоломи чи іменитіші бренди- 5 років, або 7 років з дати виробництва. На що розповсюджується гарантія? Гарантійному ремонту підлягають механізми, що не піддавалися неправильному використанню чи не були зламані при падінні. Тобто, якщо шолом має сліди падіння чи його використовували неправильно, гарантія на такі випадки не розповсюджується. Упав- купив новий, або ремонтуєш сам. Коли зламався привід окулярів, наприклад, а падінь не було, то це гарантійний випадок і таке ремонтується протягом гарантійного терміну. Також є нюанс по фарбі: всі товари з словом Flo, Fluor не мають гарантії на лакофарбове покриття, всі флуорисцентні яскраві чи матові шоломи швидко вигорають на сонці, тому це не є гарантійним випадком. 

Якщо коротко, все дуже просто: якщо при купівлі шолома все працювало і було ціле, ви не падали, по Вашій вині не було нічого зламано, шолом не має слідів недбалого використання і збережений у достойному стані, ви завжди можете розраховувати на гарантію. Якщо після покупки було виявлено недоліки, зразу ж зверніться за вирішенням питання. В разі недбалого використання, поломок по вашій вині, чи після падіння, а також через природній знос матеріалів (наприклад через 3 роки шкірозамінник на комірі шолома тріснув) -на гарантію не розраховуйте, виробник скоріше відмовить. В будь якому разі, хоча б звертіться спочатку до нас і проконсультуйтеся індивідуально.

Стосовно бюджетних брендів: не думайте що шолом за 3 000 грн буде такий же як і за 40 000 грн. В бюджетних може не щільно прилягати гумове ущільнення, десь може задувати, можуть буди різні нюанси. Тут ми не можемо нічого вдіяти, це такі моделі, і коштують відповідно. Ми не можемо переклеювати ущільнення за виробником чи робити суттєві втручання в конструкцію. Це просто такі дрібнички і недоліки, скажімо просто- Ви не заплатили за відмінну якість без нюансів, на те і є шоломи в рази дорожчі, щоб бути кращими за бюджетні. Купуючи бюджетне, не треба думати що воно ідентичне товару в 10 разів дорожчому. На справді і з топ брендами є свої нюанси, все залежить від людини і її прискіпливості. Ідеального шолома неіснує)

Гарантія на одяг

Гарантія в повному розумінні цього слова на одяг буває рідко. Зазвичай можна розраховувати на усунення браку або ремонт в разі згоди виробника, що конструкція має недоліки, як то ненадійний шов, чи малий запуск тканини на шві, в наслідок чого він розійшовся. Такі недоліки усуваються в ремонті одягу, шляхом відправки виробнику для усунення недоліків або заміною. Як і з шоломами, якщо одяг вже сильно зношений, або недоглянутий, на заміну не розраховуйте. Якщо десь розійшовся шов на другий день після покупки, то таке усувається завжди. По факту, якщо найближчі дні експлуатації все добре, то й гарантійні обов'язки всі виконані, так рахує виробник. Якщо щось порвалося через рік, навряд чи виробник погодиться це ремонтувати. Всі випадки індивідуальні, завжди звертайтеся, будемо розбиратися.

Гарантія на електроніку

На товарі або в описі вказаний гарантійний срок, впродовж цього терміну товар ремонтується, або замінюється на новий. В разі порушень правил використання або встановлення, гарантія не працює. Перед відправкою ми не перевіряємо кожний товар, товари перевіряються з партії вибірково по спеціальній методиці. Якщо товар ви отримали посилку і товар не працює, проводиться заміна.