Кількість
|
Вартість
|
||
|
Мотошолом-інтеграл є найбезпечнішим типом шолома за рахунок наявності міцної цілісної захисту особи і отсутсвия рухається підборіддя, як в модуляр. За статистикою, близько 20% ударів при аварії доводиться саме на підборіддя, область рота і носа. Буде важливим захистити свою голову по максимуму і уникнути тривалого дорогого лікування і відновлення здоров'я після аварії, не кажучи вже про збереження Вашого життя. Сподіваюся, все можуть уявити що буде, якщо влетіти в, різко загальмував, машину на швидкості хоча б 60км / год і прийняти основний удар своєї щелепою у відкритому шоломі?
Тепер Ви розумієте чому потрібно купувати тільки мотошлем закритого типу, ну або хоча б модуляр, в крайньому випадку. Чи можемо перейти до порад щодо вибору хорошого і безпечного мотошолома:
- Перше і найважливіше-наявність сертифіката безпеки ECE 22-05, якщо його немає то шолом купувати не можна. Приємним бонусом може бути наявність оцінки з тесту SHARP. Нормальний безпечний шолом може коштувати от 2000 грн і не завжди він буде гірше зашіщать ніж шолом за 10тис. грн. Так, він буде гіршої якості, швидше зламається або затреться, але безпеку буде забезпечувати не гірше.
- Дивимося на свої фінансові можливості і визначаємося з бюджетом, звертайте увагу на допи такі як пінлок або додатковий візор. Можливо прийдеться залишити трохи грошей на їх купівлю, далеко не всі шолома з заводу йдуть з Pinlock.
- Відкидаємо думки про "модні" шоломи з вухами, рогами, всякої китайської погані з закосом під супергероя тощо. Це все не захист, а випендрьож! Ми дивимося тільки на повноцінний шолом з візором.
- Визначаємося з функціоналом: чи потрібні сонцезахисні окуляри, вбудована з заводу гарнітура або вона буде встановлюватися пізніше; яка застібка буде для Вас кращої: мікрометрична (краще залізна) або D Ring. Дивіться на призначення шолома: він для треку, міста або турінга- все це впливає на його вагу, огляд, гучність і аеродинаміку. Якщо не розбираєтеся, краще запитайте нас, ми підберемо хороший шолом під Ваші умови їзди і потреби.
- Збираємо всі дані в купу і обираємо матеріал оболочки і внутрішнього оздоблення по своїмфінансовим можливостям. Звичайно. карбон або скловолокно працюють краще полікарбонату на високих швидкостях, але навряд чи Ви, купивши швидкий дорогий мотоцикл, не зможете собі дозволити мінімальный за вартістю композитний шолом за 200-300 $.
- Тепер, коли у Вас вже є уявлення про свого ідеального шоломі, звертайте увагу на щільність закриття візору, краще якщо там буде клямка, а так само на наявність передньої шторки і добре розвиненого "коміра" внутрішньої обробки по всьому овалу шолома знизу. Чим менше отвір на вході в шолом, тим тихіше і комфортніше він буде на дорозі, але це не повинно Вам заважати його надягати.
- І останнє-шолом потрібно міряти, замір голови дає тільки 50% попадання в розмір. Всі моделі навіть одного виробника сидять по різному, десь у Вас буде розмір М, а де то S або L.
Можна витратити купу часу на вивчення відгуків, функціоналу і характеристик шолома, а можна просто зателефонувати нам що б ми зробили свою роботу і заощадили Ваш час. Грошей за поради і допомогу ми не беремо)