Повернення і обмін товарів магазин здійснює за такими правилами:

1) Протягом 14 днів будь-який товар можна обміняти або повернути, якщо він не має пошкоджень, слідів експлуатації або ремонту, втручань в пристрій, пошкоджень упаковки. Умови не поширюються на електронні пристрої і обговорюються окремо при оформленні замовлення.

2) Схема проведення повернення при покупці онлайн:

Ви повідомляєте менеджеру магазину про бажання повернути товар і отримуєте дані для зворотного пересилання.
Відправляєте товар за вказаними даними і надсилаєте номер накладної посилки менеджеру. Номер карти для повернення коштів.
Після отримання повернення, магазин перевіряє товар на відсутність пошкоджень, слідів експлуатації або ремонту, втручань в пристрій, пошкоджень упаковки.
Прийнявши повернення, магазин перераховує гроші Вам на карту


3) Схема проведення повернення при покупці в магазині аналогічна схемі при покупці онлайн, тільки все це проводиться в магазині без участі служб доставки.

4) Схема проведення обміну товару при покупці онлайн:

Ви повідомляєте менеджеру магазину про бажання обміняти товар і отримуєте дані для зворотного пересилання.
Відправляєте товар за вказаними даними і надсилаєте номер накладної посилки менеджеру.
Після отримання повернення, магазин перевіряє товар на відсутність пошкоджень, слідів експлуатації або ремонту, втручань в пристрій, пошкоджень упаковки.
Прийнявши повернення, магазин відправляє Вам новий товар.


5) Схема проведення обміну товару при покупці в магазині аналогічна схемі при покупці онлайн і проводиться в магазині.

6) Хто оплачує доставку.

При обміні або поверненні товару, викликаним несправністю, дефектом або помилкою співробітника магазина (прийшов не той колір або розмір), доставку посилок оплачує магазин.
Якщо обмін або повернення викликані тільки Вашим бажанням- доставку оплачуєте Ви (покупець).


Чому процедура обміну і повернення саме така, як я можу бути впевнений в тому, що мені повернуть гроші і не обдурять?

 

Магазин MotoMotion не є злочинною організацією і не має на меті обдурити клієнта, ми працюємо з 2015 року та виконали більше 10000 замовлень. Жоден клієнт не був і не буде обдурений, про що свідчать наші реальні відгуки на цьому сайті, Goggle Maps, а так само на сайті, розміщеному на майданчику PROM.UA що гарантує їх справжність та неможливість підробки. Когось дурити немає сенсу, одна скарга ламає весь бізнес, ми нікуди не втечемо, в нас великий фізичний магазин в Києві з великою кількістю товару. Когось кинути на 400грн і перевезти магазин на інше місце, змінити номери, сайти... Не смішіть нас будь ласка!

Магазин MotoMotion, на відміну від багатьох інших, працює згідно українського законодавства та видає покупцям реальні фіскальні чеки, справжність яких легко перевіряється на сайті податкової, то ж покупець завжди захищений. Так роблять одиниці, ми вже, апріорі, кращі)) При замовленні онлайн ви можете сплатити його одразу через платіжну систему, адже наявність товару на сайті актуальна та замовлення буде відправлено зразу ж. При оплаті онлайн фіскальний чек буде відправлений в мессендер, або іншим зручним Вам способом одразу ж після оформлення замовлення.

При замовленні з оплатою на пошті, фіскальний чек приходить в СМС одразу ж після оплати. Згідно законодавства, так як розрахункової операції ще не відбулося, покупець ще не дав грошей продавцю. Тому ми не можемо покласти Вам чек в посилку! Те що деякі магазини кладуть накладну на А4 без вказаного продавця, без ЕДРПОУ, без печатки, без ІПН і т.д. це не є офіційним документом і з ним Ви нікому нічого не доведете! Єдиний документ, що гарантує Вам захист- це фіскальний чек або видаткова накладна з печаткою та вказаною організацією, ЕДРПОУ, ІПН і т.д.