Розпродаж до Чорної П'ятниці розпочато!
Бажання
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Мотозахист Scoyco

Сортування:
за популярністю спочатку дешевше за назвою
Відображення:

Найпопулярніший мотозахист в бюджетному сегменті це звичайно ж Scoyco, вони надають кращу якість і сертифіковані товари за дуже розумну вартість. Їх моделі, в більшості, мають універсальний розмір і призначення, за рахунок чого знижується вартість виробництва. Розміри можна зустріти тільки там де вони потрібні- моточерепахі і панцири.

З захисту для колін і ліктів бренд пропонує безшарнірні моделі K11 і K26, які універсальні і відрізняються наявністю кліпс на ременях і більшою площею захисту у K26. Найпопулярніша модель шарнірних наколінників- K12, вони підозріло схожі на наколінники Acerbis, також універсального розміру, з кліпсами на ременях і сертифікатом EN першого рівня.

Захист тіла Скойко представлений ​​у вигляді моточерепах, м'яких і з твердими пластиковими протекторами, і панцирів для мотокросу. М'які моточерепахи Скойко, відверто слабкі, а ось тверда Scoyco AM02 дуже хорошої якості, краще неї буде тільки Madbull або минула модель FOX Titan 2. Від них Скойко відрізняється більш тонким ударопоглинаючим матеріалом і тоншим пластиком протекторів. Скойко АМ02 не має сертифікації (на 2020р) і лямок для носіння спини окремо. На рукавах всього одна тонка лямка, яка погано тримає захист ліктів. В цілому, захист досить не поганий, як для новачка, а тим більше за таку вартість.

Кросовий панцир Scoyco AM05 і AM06 відрізняються тільки кольором і наврядчи когось порадують своїми захисними властивостями, хіба що використовувати для навчання ендуро на майданчику. Панцир AM07- вже зовсім інша справа, він оснащений захистом плечей і передплечья, має велику площу протекторів і кращий ударопоглинаючий матеріал. Для лайт ендуро, кому потрібна велика рухливість і не хочеться їздити в черепасі, дуже непоганий варіант!

У виробника так само є і захисту шиї, пояса, кросові окуляри та інші аксесуари. Вони призначені для новачків і легкого ендуро, в хард ендуро з ними краще не їхати, так як захист простенький і в таких умовах його вистачати не буде.

Вгору